Гарний санаторій!
Ігор. Київ, 14.06.2016
Для клієнтів:
Другий рік підряд приїзджаю до цього санаторію і дуже задоволений. Такого гарного сервісу в санаторіях Україні дуже важко знайти.
Для менеджменту:
В кімнаті 503 вентилятор дуже голосно працює. Покоївка визвала елетрика, він прийшов, провірив, щось з вентилятором робив і...
Для клієнтів:
Другий рік підряд приїзджаю до цього санаторію і дуже задоволений. Такого гарного сервісу в санаторіях Україні дуже важко знайти.
Для менеджменту:
В кімнаті 503 вентилятор дуже голосно працює. Покоївка визвала елетрика, він прийшов, провірив, щось з вентилятором робив і через хвилин 15 пішов і сказав, що справив. Але вентилятор став лише трохи тихішим - мені здається, що його треба було замінити - це ж номер “Люкс”.
Одного дня, близько 6:30 вечора, я прийшов на стоянку і побачив, що стоянка закрита, а охоронця немає. Подзвонив по телефону на номер з якого мені дзвонили з санаторію, але ніхто не відповів. Повернувся на рецепцію і вони подзвонили охоронцю. На запитання “Чому ніхто не піднімає слухавку?” мені відповіли, що то номер для резервування номерів і він працює тільки в робочий час. Це зрозуміло, але мені ще й сказали, що вони не повинні відповідати на дзвінки з за меж санаторію.
Чому клієнтам не дають номер телефону по якому можна подзвонити на рецепцію в любий час? А якщо клієнту потрібна допомога?
В кімнаті 403, куди ми пересилися по плану, я побачив, що кран в умивальнику не зафіксований. Він рухається весь, тобто в любий момент може порвати труби, що підходять до нього. В неділю сказав про це покоївці. Через два дні повторив. Тобто пройшло більше двох діб - проблему не виправлено. І хто буде винен коли зальє декілька поверхів?
Читати далі
| Якість обслуговування |
|
| Умови проживання |
|
| Лікувальні процедури |
|